15.10

За здравословно и трайно отслабване и за здравословен живот трябва да си изградим навик да имаме 3 основни и 2-4 междинни хранения на ден.

За здравословно и трайно отслабване и за здравословен живот трябва да си изградим навик да имаме 3 основни и 2-4 междинни хранения на ден.

При хората с изградени навици за междинно хранене кръвната захар е балансирана. Тези хора не изпитват глад през деня и по този начин неусетно намалява количеството на приеманата храна.
Междинните хранения осигуряват приемането на по-малко количество храна по време на последващите основни хранения, балансира се дневното количество на приеманите калории и се постига запазване на телесното тегло. При лицата, прилагащи междинно хранене честото балансирано хранене е превърнато в навик, поради което се увеличава и скоростта на метаболизма. Успоредно с увеличаването на скоростта на метаболизма се ускорява и отслабването. Освен това, тези лица приемат по-малко калории, защото при тях намаляват/изчезват кризите за сладко и затова те не приемат висококалорични шоколади или други тежки десерти.